2010-09-20

"Jag var skitsunkig när jag kom till stationen efter 13h tåg och du var ju sjukt het, så jag tänkte att nu måste jag fan koppla på charmen. Så jag lånade din dusch och gjorde mig så snygg jag bara kunde liksom. Och så visste jag ju att du satt i soffan redan, så jag satte mig bredvid dig avsiktligt. Liksom lutade mig lite mot dig avsiktligt så där "hallå, knuffknuff" med flit, du vet? Lite halvslarivigt på sniskan, inte helt avslöjande liksom. Det pirrade ju i min mage direkt när jag satte mig bredvid dig så jag markerade att "nu lägger jag mig här hos dig" och sen fick jag någon liten indikation av dig. Då var det ju typ 'final' - nu gäller det. Så då frågade jag om du ville ha en puss, helt enkelt. Det kändes bara rätt på något sätt. För jag ville ju vara nära dig, hela tiden. Och shit, jag höll ju på att dö totalt! Jag hade ju tänkt ut det på tåget innan och det kändes så jävla bra och jag är så jävla stolt för du är ju sjukt skitsnygg!"

Tydligen så hade Björn tänkt lite längre på det där.
Det där med hur man raggar upp någon redan första kvällen.
Och det har ju stått sig i tre månader nu.
<3

2 kommentarer:

Björne sa...

Tss, men det var ju så! Jag hade inte riktigt tänkt ut HUR jag skulle göra för att lägga in en stöt, men ATT jag skulle göra det var det ju ingen tvekan om. ;) Jag ville ha dig från förstå stund, och det vill jag än idag. Jag får bara inte nog av dig. Älskar dig mitt gos! <3

Josefin sa...

Vad gulligt! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...