2011-06-04

Life is changin'

 You can do it, you can't do it, you can, you can't, can, can't! Can I?
Livet bjuder på många överraskningar, människor förändras, saker skiter sig och man drar på sig ett och ett annat mentalt break-down. Människor krabbar (välkommen till Blekinge) och bålsurar (välkommen till Blekinge) över förändring och att livet inte alltid kan se ut som det alltid gjort. Människor går till strid för att de inte får precis som de vill och jag känner att det är för mycket tjorv i Sveriges näst minsta landskap. Och för att vara ett litet pyttelandskap finns det väldigt många tjorviga och mackliga vassa kottar i den annars väl utbredda lövskogen. Mitt liv ser dock ut som jag vill att det ska göra, så därför ger jag mig ut på en löprunda i solen bland ekar och bokar och drömmer om livet bland tallar och granar.
Snart kan jag plocka jämtländska kottar och tills dess väljer jag att trampa på dem som jag stöter på här nere.

Life , life will never be
Life, life will never be the same

Life will never be the same 
life is changin'
Life will never be the
same life is changin'

Everybody needs somebody to love to love

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...