2010-06-29

Det regnar i Hallen idag och jag vaknade med tanken "det är 100 mil till Karlskrona". För det är det. 100 långa mil. Sen insåg jag att jag måste sysselsätta mig och sluta tänka på Björn. Så jag tog tag i disken, städade lägenheten, kokade kiwimarmelad med nejlikor, plockade in syrener, packade träningsväskan och bokade dubbelpass. Därefter slängde jag i mig en tråkig pastarätt, för det blir så när kocken har åkt hem, och handlade lite basala matvaror. Jag grejade det! En hel timme utan att obsessa kring hur underbar han är. Sen fann jag ett fint inlägg i Björns blogg och så var det kört. Han har dessutom lämnat lite saker i min lägenhet, så att besökare ska se att fröken är upptagen. Så nu sitter jag där i hans tröja, igen, och har skrivit ett brev att skicka med snigelpost. Jag har förvandlats till en fullkomligt nerkärad tonåring som inte kan stå på egna ben, men det är lugnt - jag rår ju inte för att killen gör mig knäsvag.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Mysigt! :)

Björne sa...

Saknar dig som fanken baby! Jag vet att jag sagt det förut, men jag säger det igen. Jag älskar dig!

//Din

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...