2012-07-04

Vuxen?!

Vad jag gör istället för att blogga? Jobbar, pluggar, tränar och försöker att hinna med hemmalivet. Jag gosar med knattar, klättrar i ribbstol, hänger i skogen och letar pinnar, solar i sandlådan, oldlar skägglavs-mustasch och rockar loss till förskollärarnas trubadur. Samtidigt försöker jag att slutföra kursen kring antimobbning med inriktning mot yngre barn. All träning ska hinnas med utöver det och tiden för hemmabestyren och Björnen måste också få plats i schemat. Puh! Om jag trivs på jobbet..? Behöver jag säga mer än att jag får betalt för det som radades upp ovan? Hurra!

2 kommentarer:

Cilla sa...

Åh, du ser ut att ha det helt underbart :) Kommer du att få någon semester i sommar lr får du jobba hela sommaren?

Jag förstår att det tar tid att hitta balansen i allt det nya. Det är stor omställning att börja jobba och du är ju sådan som har tusan andra järn i elden också ;)

kram på dej!

Björn Svanstein sa...

Jag tog ett par minuter och tjuvtittade lite.
Ville bara säga att ja är SJUKT stolt över dig!
Jag älskar dig!

Kyss//Din nalle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...