2010-02-17

Västra Jämtland har fått en hel del snö under natten. Jag tittade ut genom fönstret, skådade den blå himlen och tänkte ta en lång fotopromenad med hundarna. Efter mitt seminarium. Men då var himlen inte alls lika blå och det ven i trädtopparna. När jag satte motorvärmaren i bilen insåg jag att jag kommer få sopa av den en andra gång under dagen - minst - och så som det har snöat kommer jag säkert att få skotta när jag kommer hem ikväll. Den enda kameran som fick följa med på en promenad, en kort, var således den på armen - tyvärr. Efter min grötlunch ska jag fördriva dagen med en kemiuppgift, titta trånande ut genom fönstret efter sol samt samt Anúnas keltiska röster; Dúlamán, Fionnghuala och Eiri na Griine.

1 kommentar:

Anders sa...

Det är fint med keltisk musik :)
Snöar här också, hela dagen och hela natten, kommer säkert att fortsätta i morgon också.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...