2012-09-05

Dåligt uppdaterat...

Min blogg är tom, jag vet. Otroligt tom. Jag jobbar, tränar samt försöker att hinna med friluftslivet och sen börjar allt om igen. Läget med matlagning är under all kritik, tyvärr. Diabetesen likaså. Massvis med bilder finns att tillgå i en mapp utan ordning där man inte hittar igen något alls. Livet rullar på, helt enkelt! För tillfället ligger jag sjukskriven sen flera dagar med en pajad rygg på grund av cykelkrasch, en rejäl förkylning med feber samt UVI och igår irrade vi bort oss kritiskt i tjockdimma på fjället i 6 timmar. Min iphone blev dränkt, så jag kan tyvärr inte mobilblogga. Idag firar fröken födelsedag genom två läkarbesök, tre samtal till försäkringsbolaget och att ordna en ny blodsockermätare eftersom den gamla blev kvar någonstans i dimman på fjället. Någon dag ska jag ta tag i bloggen - förhoppningsvis inom det snaraste! En bild på den nya fjälltatueringen måste jag också lägga upp. Skriv gärna en kommentar trots inläggstorkan.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Grattis! Krya på dig! Och heja heja!

Cilla sa...

Livet rullar på. Vardagen går i ett och det är inte alltid lätt att hinna med. Sedan är det väl också så att ditt liv blir något mer fartfyllt och hektiskt än många andras. Jag saknar dig och bloggen, men jag vet också att en blogg aldrig får bli ett måste. Jag har ju koll på dig på fejjan och det är nog så bra :) Tråkigt att höra att din födelsedag innehöll så mkt sjukhusvistelser. Hoppas att du repar dig snart. Grattis i efterskott och kramar till dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...