2012-04-16

Imorgon tar jag ut min Scott Aspect 10 på barmarkens första runda för året.
Fötter och ben har längtat efter känslan av att sitta fast i pedalerna och trampa koncentrerat.
Sen blir det att snöra på dämpade skor och hänga på gymmet några timmar.
Just ja, jag har ett examensarbete att skriva också...

Pepplista:
Felix Da Housecat - Sinnerman
Flo Rida - Good Feeling
Michel Telo ft. Pitbull - Ai Se Eu Te Pego (WorldWide Remix)
Amanda Fondell - This Is What Im Made Of
Reggeton Man Flow - Danza Kuduro (Reggaeton Remix)
Robyn - Time Machine
 
Nayer ft. Mohombi & Pitbull - Suave (Kiss Me)
Laurent Wery ft. Swiftkey & Dev - Hey Hey Hey (Pop Another Bottle)
Taio Cruz ft. Flo Rida - Hangover

2 kommentarer:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Härligt.

Känner press och stress med examensarbetet, har skrivit men känns som det är mycket mer som ska göras. Men blir väl lättare när jag fått ihop all bakgrund som jag vill ha. :)

Cilla sa...

Tack för svaret om appen för kollage :) Det kommer jag att använda flitigt framöver! Bra pepplåtar. Min hals tjorvar och jag har vilat hela veckan men när jag är redo för träning igen blir det ut å köra lite.

Jag hittat kärlek till att cykla faktiskt. Löpning är helt min grej annars. Men jag är sugen på att införskaffa en cykel för att kombinera de två kärlekarna =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...