2012-06-01

Dagen som var övermäktigt tung och fylld av illamående, smärta och tårar avslutades med starka muskler i adrenalinrus och matkoma. Kroppen mår fortfarande illa och det är fortfarande tungt, men det är bättre. Mycket bättre! Lyckades bli påbackad på en parkering mitt under dagens stressigaste minuter, men lät mig inte tyngas ned för det. Endast plast som gick sönder och det ordnar Volvia säkert snabbt. Drog istället iväg och körde världens bästa afterwork på gymmet där Anna höll nya bodypump-koreografin. Fast än kroppen inte hade en aning om vad som skulle komma nästa sekund levererade muskler på max och skivstången var hela tiden laddad med tunga vikter. Gled direkt in på ett spinningpass efteråt och är fortfarande förvånad över styrkan i låren. En hel timme med snittpuls på över 80% och mjölksyregräns i låren nästan hela passet. Hur har jag lyckats nå den här formen?! Studsade hem genomsvettig för dusch och en kanongod tacomiddag. Fixade till min första tortilla utan kolhydrater och kunde äntligen njuta av maträtten. AMAZING. Superlätt dessutom! Vispa 2 ägg med 3msk grädde och 1msk fiberhusk - stek på medelhög värme. Avslutade kvällen med proteinchokladglass på det nyinskaffade proteinet och mörk choklad. HURRA!

1 kommentar:

Jenny sa...

Grattis till välförtjänt framgång! Du är helt otrolig! Skönt att helgens tunga dagar avslutades positivt.

Tack för din fina komplimang, jag blev så glad!! Behövde verkligen höra det, känner mig allt annat än hot idag och självkänslan är inte på topp... Stort tack för att du lyfte mig ett snäpp :)

Kram Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...